20 september 2018

Lång arbetsdag


Idag har jag besvarat mejlet om den nya och gamla hemsidan. Jag tipsade om att jag kan byta till den nya hemsidan några dagar före 1:a oktober så vi bet att bytet går att lösa smidigt, så att det inte är så många som blir besvikna över att vi inte får till det före den 1:a oktober har passerat. Förutom det så skrev jag även en fråga om layouten även kommer att anpassas till mobiltelefoner och surfplattor. Jag fick svar om att det kan vara bra att ändra till den nya några dagar före 1:a oktober. Jag har även jobbat och på lunchen bjöd jag en arbetskompis på mat. Det blev en lång dag idag för jag jobbade över för att ta hand om allt gods vi fått och då menar jag att jag såg till så att det blev inlagt i vårt system och att kunder blev informerade om att de kan hämta varorna, men jag jobbade även över för att lägga undan lampor och andra artiklar som annars lätt hamnar i butiken och då riskerar att säljas. Jag la därför undan det som redan var sålt.
Efter jobbet fick jag en fråga om inloggningsuppgifter till en Google-kalender och det hade jag redan skickat till personen, men jag skickade det på nytt igen till personen. Jag skrev även in en länk i texten för att underlätta för personen. Jag har även informerat om att jag skulle vilja ändra texten lite på Svedjeholmskyrkans gamla hemsida och det är då texten som länkar till den nya hemsidan. Jag fick även några funderingar av en ljudtekniker angående bibelskolan och vad som behöver användas där.


Inga kommentarer: