21 september 2018

Städning, promenad, tidningar och kartonger


Idag har jag städat, promenerat och rensat bort kvitton. Jag har även skickat information angående ljud till bibelskolan som jag fått besvarat via mejl. Jag skickade den informationen till en ljudtekniker som funderade över det. Jag fick information om att det kommer att vara lovsång då, så det är inte endast tal. Jag fick även ett mejl från en annan person med information om att länkarna till de sociala medierna inte fungerar på kyrkans nya hemsida. Jag mejlade tillbaka att jag kan lösa det om jag får en administratörsinloggning. Jag fick även svar från personen som var med och mixade i söndag och han skriver där att han vill avvakta före jag skriver in honom på ett schema. Jag fick även ett mejl om TV:n där vi ska visa upp information till kyrkobesökare, så jag besvarade det och fick då även se en mall som personen skapat, men jag tror att det är för många sidor så att de som ska ta del av informationen fort tröttnar. Jag fick även veta att en person kan mixa gudstjänsten imorgon. Förutom det fick jag även fundering från en person som undrar hur mycket vi behöver koppla in när det är bibelskola och vi eventuellt behöver mixa. Jag informerade även en arbetskamrat om att godsbilen kommer 7 på måndag. Förutom det så har jag slängt skräp.


Inga kommentarer: