19 september 2018

Duktig på ljud, In-Ear och beställningsförslag


Idag har jag skickat ut ett meddelande till en person som var med och mixade i söndags. Anledningen till det är att jag fått höra att personen är duktig på ljud och jag skulle gärna schemalägga honom om han vill. Jag skickade även ett mejl till ljudteknikerna för att höra om någon kan mixa ljudet på gudstjänsten eller kvällsbibelskolan som är på söndag. Jag har även letat fram förslag på in-ear till Svedjeholmskyrkan och skickat förslagen till pastorn. Förutom det så har jag jobbat och såg sedan att jag fått tillåtelse av pastorn att skicka in beställningen med artiklarna som jag letat upp. Jag hittade även annat som vi behöver så jag la till det i listan och  frågade pastorn om vi ska vänta med att beställa de artiklarna, men även här fick jag veta att jag kan skicka in beställningarna. Jag har även fått ett mejl om att en länk inte fungerar på kyrkans gamla hemsida som länkar till den nya, men även en fråga om hur vi ligger till för att kunna byta till den nya.




Inga kommentarer: