16 april 2018

Inventeringen har startat

Vi började med att slutföra en del av förberedelserna inför inventeringen och sedan hade jag en genomgång med dem om hur vi ska göra när vi inventerar och när vi sedan blivit indelade i grupper och jag skapat listorna, så började vi att inventera. När vi avslutade inventeringen för dagen, så kunde jag konstatera att jag hinner spela innebandy trots att det är inventeringsvecka. Vi hade nämligen börjat tidigare och tänkte att vi kan fortsätta med resten imorgon. Jag åkte därför och spelade innebandy och efter det skickade jag ett mejl om att det är svårt för mig att vara ljudansvarig på en konferens som ska vara framöver för att jag jobbar när den är. 

Bilden nedanför visar ett papper som användes för att underlätta på inventeringen. Jag hade skrivit ut papper på det som var sålt i butiken och fick hjälp att märka upp dem. På bilden nedanför har jag tagit bort namnet och ordernumret, men det stod på pappret. Jag hade även skrivit "David Inventerar" på dem, så att ingen annan skulle inventera dem av misstag.


Inga kommentarer: