15 april 2018

Inventering nästa vecka

Idag har jag jobbat och efter jobbet har jag fortsatt att förbereda
inför inventeringen. Jag fixade datorer på vagnar och de ska användas när vi inventerar på olika områden i butiken. Förutom det så förberedde vi även en del annat. När jag åkte från jobbet så undrade Petrus om andakterna var i rätt ordning inför radiosändningen, så jag åkte till Svedjeholmskyrkan och skickade dem på nytt till honom för de hade skickats i fel ordning till honom. När jag skickade dem på nytt och förklarade för honom, så fick jag bekräftelse på att det var rätt. Jag lämnade även bollar, mål och västar i ljudrummet för att Joel skulle kunna ta med sig dem för att jag själv känner mig osäker på om jag kan spela innebandy under inventeringsveckan. När jag hade gjort det så åkte jag till Sidensjö där jag fick träffa mor och far. Min syster var även där på besök med sin familj.




Inga kommentarer: