17 april 2018

Det sista i butik & lager inventeras

Idag åkte jag och köpte en smörgåstårta
som jag tog med mig på jobbet. När jag var på jobbet så sjöng de för mig för det var nämligen min födelsedag idag. Jag bjöd mina arbetskamrater på smörgåstårta och idag inventerade vi klart både lager och butik. När jag sitter i bilen så får jag ett messengersamtal med min syster och hennes dotter. När jag var hemma på parkeringen så pratar jag med dem och de grattar mig på min födelsedag. Jag delar en bild som jag tog från samtalet. Efter det så läste jag igenom den nya inventeringsmallen för att se hur vi ska fortsätta med inventeringen. Jag kollade även igenom gamla mallar som jag skapat för att underlätta. Dels för att se om de fortfarande är uppdaterade, men framförallt för att veta vad jag behöver ta upp med personalen för att de ska veta hur vi ska jobba vidare med inventeringen.


Inga kommentarer: