09 augusti 2016

Besökte personalen på Mio

Föreläsning, Mio och frågor


Idag åkte jag en tur till Mio och träffade personalen. Det var kul att få träffa dem igen och höra hur de har det. Jag åt sedan lunch tillsammans med Christoffer och vi pratade med varandra om våra studier och studieplaner. 


Efter det så lyssnade jag på en föreläsning i kursen jag nu håller på med, men jag fyllde även i några frågor som lokförare bör känna till och i början fick jag inte så många poäng, men tillslut blev det full pott. Det är inte bara att köra tåg utan det är mycket som ska fungera. Rälsen kontrolleras på olika sätt och det är olika avstånd att hålla koll på.  

Avslutningsvis vill jag säga att det är jobbigt att ta beslut i livet och jag har en del beslut att fundera på just nu, men jag tänker fortsätta be om en bra lösning på min situation. 

Inga kommentarer: