14 juni 2015

Vad kul att du spelade bas!

Jag tror ingen av oss mår dåligt av uppmuntran så låt oss hjälpas åt att uppmuntra varandra mera.

Vill du se några exempel så klickar du på läs inlägget.



Idag när jag övade med de andra musikerna och sångarna så fick jag se en text som var skriven till mig på väggen bakom oss. Det var ingen sång, men där sångtexten brukar visas upp var det en person som skrivit.
Vilken fin skjorta du har! Hur mår du idag David?
Jag är inte säker på att det var exakt de orden, men jag sa:
- Tack! Jag mår bra!

Efter mötet sa Emanuel:
-Härligt spelat idag broder!
Grymt att du bara körde liksom, tack!

Jag fick även höra:
-Vad kul att få höra när du spelar bas!

När jag var i Sidensjö sa min far att han fått höra detta av en i församlingen:
-Vad kul att din son var så frimodig att sjunga sången han skrivit!

Jag fick även höra av min syster:
- Vad kul att du var med och spelade bas idag!


Inga kommentarer: