14 juni 2015

Grattade Domino

2015
Dagbok: Idag har jag varit på gudstjänst på Svedjeholmskyrkan, fikat med vänner, grattat Domino och besökt mor & far. 
Hjälp: Jag hjälpte idag till genom att spela bas för annars hade vi varit 2 som spelat gitarr och det blir tråkigt utan bas. Jag hjälpte även till att städa på scenen när mötet var slut och gav Domino en present. Förutom det så hjälpte jag brorsan att flytta en garderob och ett löpband.



2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, grillat med Mattias och Gebrekidan. Jag har även uppdaterat min blogg, kollat på ett möte från Nyhem, skrivit in en låt som jag ska spela imorgon, mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina arbetskamrater att ta sig till och från jobbet.
Träning: Idag har jag gjort några situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick grilla och äta god mat med mina arbetskamrater. 
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, kopplat om slutstegen i kyrkan eftersom det ena slutsteget ej fungerade. Nu hoppas jag att det endast är en säkring för annars måste vi köpa ett nytt slutsteg. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mio på flera olika sätt, men bl.a. genom att ta emot många soffor och kolla så vi fått rätt antal. Efter det så hjälpte jag kyrkan genom att koppla in topparna på basslutsteget eftersom det ena slutsteget slutat fungera. Jag har även bjudit Mario på mat.
Träning: Idag har jag kört latsdrag, situps och armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att Mario hade möjlighet att följa mig till kyrkan efter jobbet så vi kunde fixa till ljudet inför ungdomsmötet. Vi kopplade in högtalarna som sitter i taket så de fick ljudet via förstärkaren till bashögtalarna, så det blev ljud utan bas igår.

2012: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så har jag grattat Joel som nu gått ut nian.  
2011: Idag har jag lagat mat, städat i lägenheten, jobbat på Mio, hämtat ett paket mm. I paketet var det en iPhone-antenn, men när jag hade bytt den så hade jag fortfarande samma problem på telefonen.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, installerat adobe master collection CS3 på min dator och sedan fört över några filmer till programmet.
2009: Idag har jag fixat menyer till det jag filmade i fredags. Jag sparade den på en dvd, skjutsade André till kyrkan mm. När jag var på kyrkan så fick jag hjälpa till med att testa ut ljudet då ingen ljudtekniker var på plats. Lite senare så hjälpte jag till med att filma. Efter mötet så var jag med och övade på låtarna som de skulle spela på midsommar. Efter det så hade jag tänkt spela brännboll, men det var för dåligt väder för det. Istället så fick min syster klippa mitt hår. Jag har även bytt olja och oljefilter på bilen.

Inga kommentarer: