05 december 2018

Hur mixar man, hur jobbar man med hemsidan, innebandy och budskp


Idag har jag varit ledig och har då passat på att tvätta kläder, men åkte även en tur till Nya Parken för att visa dem hur ljudutrustningen fungerar och när jag hade gjort det så åkte jag hem och lagade mat. Efter det åkte jag till Svedjeholmskyrkan där jag visade hur de kan jobba med den nya hemsidan och vi hjälptes åt att dela ny information på den. Efter det åkte jag till mina föräldrar och där klippte jag mig och snackade med dem.
Efter det tog jag min bil hem till min lägenhet för att jag glömt att ta med min innebandyklubban. Jag hade packat väskan med kläder, men ingen klubba. Efter det så åkte jag till Geneskolan och spelade innebandy med några vänner. När vi hade spelat klart så åkte jag hem och delade det senaste budskapet på Svedjeholmskyrkans nya hemsida.





Inga kommentarer: