06 december 2018

Gods, handboll och julkalender


Idag har jag jobbat och före vi åkte på lunch så åkte vi och lagade en soffa. På lunchen åkte jag och några arbetskompisar iväg för att äta mat tillsammans och jag bjöd dem på mat. Efter lunchen jobbade jag vidare med godset och det blev lite övertid. När jag kom hem så uppdaterade jag den här bloggen och kollade lite på handbollsmatchen. Jag har även kollat på några avsnitt av julkalendern, men nu är det dags att sova.

Här nedanför kontrollerade vi en marmorskiva och jag skulle då ta bild på den om vi hittade något fel på den, men när de öppnat kartongen, så försökte jag även få med de i personalen på bild, men de gömmer sig först, men lite senare ser jag ett ansikte på dem som kommer med i bild. Nu ska jag leta upp sängen. Sov gott!




Inga kommentarer: