16 november 2018

Budskap, ny hemsida, mejl, skrivare och hörslinga


Idag har jag börjat dagen med att ta reda på uppgifter för att kunna ändra Svedjeholmskyrkans hemsida till den nya och när jag fick till det, så jobbade jag på en hemsida där man kan lära sig att bli bättre på att skriva på tangentbordet. Jag har även delat ut det senaste budskapet på Soundcloud.
Efter det så anslöt jag mig till jobbet och kollade igenom några reklamationer och min mejlbox. Efter det har jag försökt kontakta Canon angående en skrivare som de har problem med på Broskolan. När jag hade gjort det så kollade jag på Idol och lyssnade lite på Modos hockeymatch. De hade en bra start, men tyvärr blev det ingen vinst idag. Förutom det så har jag även sammanställt ett dokument där jag berättar om olika alternativ när det gäller hörslingor med tanke på att vi behöver fixa det i kyrkan till de som är i behov av det.

Jag avslutade kvällen med en cykeltur på min motionscykel, men även med att uppdatera några inlägg i den här bloggen. Jag hade sparat några sedan tidigare, men nu delar jag dem med er.



Inga kommentarer: