15 november 2018

Leverans, gods och utbildning


Idag har jag jobbat och fick börja dagen med att leverera två ställbara sängar som vi monterade hos kunden vilket resulterade i att vi kunde ta tillbaka två stora kartonger som jag valde att lägga undan till en kund som frågat mig om vi har någon stor kartong. Förutom det har jag även varit och kollat på en ställbar ljud som hade missljud, men när vi var på plats hördes inget, men vi passade på att dra åt några skruvar och använde lite WD40 på de rörliga delarna, så nu ska den nog vara tyst.
Efter det åkte jag och Mario och åt mat tillsammans med några andra från jobbet.
När vi kom tillbaka så fick jag åka på nästa leverans och montera två soffor. När jag kom tillbaka till Mio, så kollade jag så att Mio-godset stämde mot följesedlarna, la in det och meddelade kunderna att deras varor finns för avhämtning. Jag fick även plocka bort en fjärrkontroll från en av fåtöljerna i butiken för att hjälpa en kund. När jag sedan fick in den som de hade problem med så fick jag den att fungera på vår fåtölj efter att ha skruvat lite i den. Det blev en del övertid idag.
När jag kom hem så kollade jag på lite olika utbildningar som man kan göra på internet och hittade en där man kan lära sig att knappa snabbare på tangentbordet, så jag började lite med den. Efter det försökte jag lägga om den gamla hemsidan för Svedjeholmskyrkan till den nya, men det gick inte för att jag saknade inloggningsuppgifter till den sida där man kan göra det. Istället pekade jag om den en stund, så att de som skrev in svedjeholmskyrkan.se ändå kom in på den nya, men imorgon ska jag nog få till det.




Inga kommentarer: