13 april 2018

Trädgårdsmöbler på olika platser

Idag har jag jobbat och vi fick idag
gods och vi försökte få lite bättre ordning på trädgårdsmöblerna för det har varit lite svårt att hitta produkterna vid utlastningar. Nu har vi dem på fler ställen, men hoppas ändå att det ska gå snabbare att hitta och lasta ut för att vi inte samlar allt på samma ställe. Framförallt hoppas vi att det ska underlätta för oss vid inventeringen.

Förutom det så jobbade jag vidare när jag kom hem och då jobbade jag med att förbereda inför inventeringen genom att göra lagerflytt på några produkter och justera saldo på några. Jag kollade även igenom lite av det material som jag tidigare använt som hjälp under inventeringen. Detta för att det ska flyta på bättre och för att jag ska se om vi hinner förbereda mer som kan underlätta.



Inga kommentarer: