15 mars 2018

Gods i butiken och på Samhall

Idag har jag jobbat och idag fick vi mycket gods. Jag delar några bilder för att du lättare ska förstå hur mycket gods vi fick.
Vi fick ställa en del av dem tillfälligt på Samhall för att vi inte hade tillräckligt mycket plats på vårt eget lager. Vi ställde även en del soffor i butiken.

När det sedan var dags för lunch så blev vi idag bjudna på mat vilket uppskattades!

Jag åkte sedan tillbaka till jobbet och jobbade vidare med godset. Det kom så mycket att jag inte hann kolla igenom allt och meddela alla kunder före vi stängde butiken, så jag beslutade mig för att efter stängning fokusera på att informera om några leverantörer som vi saknade gods ifrån för vi måste meddela det före 20:00. Jag höll nästan inte på att hinna med det för att mejlen tog så lång tid på sig att bifoga bilderna som jag skulle skicka på underlag som jag fyllt i för att göra en felanmälan. Anledningen till att vi inte fick gods från några leverantörer tror jag beror på att de fått så mycket gods på huvudlagret att de hade svårt att få med sig allt. När jag var klar med det så åkte jag hem till min lägenhet och beslutade mig för att jobba vidare med godset imorgon.







När jag slutade på jobbet så åkte jag hem och jobbade vidare med Ubuntu-Server och lyckades idag få över alla budskap, så att jag kan använda datorn som server.

Inga kommentarer: