16 mars 2018

Vem mixar och varför låter brandlarmet?

Före jag åkte på jobbet så ringer Thomas mig för att höra om jag fått tag på någon ljudtekniker till kvällsmötet
och jag meddelar då honom att jag inte hittat någon som kan mixa och att jag själv jobbar. Han sa då att de skulle lösa det på något sätt, så han frågar mig om var utrustningen var placerad och funderar på om de kan ordna det själva. Jag frågar då honom om ljudinvesteringarna och om hur vi ska göra med avtalet som gäller hemsidan. Jag fick då mer info så jag vet hur jag ska gå vidare. Jag försökte därefter att ringa och prata med en person angående avtalet för hemsidan, men han var då ej på plats och jag sa då att jag kommer skicka ett mejl senare.

När jag sedan var på plats på jobbet, så får jag höra att de hyrt in en person som mixar på kvällsmötet. Jag är mycket tacksam över att de hjälpte till att lösa problemet med att jag saknade en ljudtekniker.

Nu tillbaka till mitt jobb. Idag gjorde jag klart det jag hade kvar på följesedlarna och även idag åkte jag på lunch och blev då bjuden på mat av en arbetskompis. Efter lunchen fick jag information om ett ny brandlarmcentral som installerats. Vi testade då även så att larmet fungerade. Efter det fick jag ta hand om flera utlastningar, så förhoppningsvis får vi lite mer plats på lagret så att vi kan ta emot varor även nästa vecka. När jag kom hem så somnade jag vid datorn och när jag sedan vaknade så kollade jag lite på Talang och uppdaterade bloggen. Nu ska jag leta upp sängen och samla nya krafter inför morgondagen.



Jag delar ett klipp från Idol och det får bli klippet med en person som lärt sig att träna upp minnet. Kanske något man borde öva på.

Inga kommentarer: