08 september 2015

Hemgruppssamling

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet varit på hemgruppssamling. 

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och spelat innebandy.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att dela ut 2 budskap, men även genom att dra en kabel under scenen för att kunna skicka ljud från datorer som kopplas in nära talarstolen. Nu återstår bara att löda på kontakterna.
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick hjälp av Peter med att skicka in ljudkabeln och att ta upp den där den skulle upp.

2013
Dagbok: Idag har jag mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan, sändt radio, delat budskapet på hemsidan, beställt jultidningar, spelat gitarr och piano.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att mixa ljudet, sända radio och genom att felsöka varför det ej gick att sända radio och varför sändningen hackade.
Träning: Idag har jag kört situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att jag fick spela och sjunga med min syster.







































2012: Idag har jag jobbat på Mio, blivit bjuden på mat hos David och Ann-Sophie, sett på Hamilton 2 med några kompisar och fikat på UH.
2011: Idag har jag pratat med de som jobbar på ecuni och de fixade så att hemsidan fungerade igen. De lyckades med det via en backup som de gjort. När det var fixat fick jag reda på att en av mina backup-lösningar gjort att kontot fyllts upp så nu gjorde jag en backup till en extern hårddisk istället.
2010: Idag vaknade jag 6 på morgonen och gick på toaletten, sedan la jag mig och sov igen och drömde då en dröm som jag delar i ett blogginlägg. När jag vaknade upp från min dröm så var klockan 9:20så jag fick därför skynda mig till jobbet. Det blev ingen frukost idag. Ja, som du förstår så har jag jobbat på Mio idag, sett på idol, bakat annanasrutor, bullar och styrketränat. Jag skickade även pengar till Annas refillkort.
2009: Idag har jag jobbat vidare med hemsidan, kollat på Mats dator och tagit bort ett virus från den och gratulerat Anna som fyllde 15 år.

Inga kommentarer: