05 augusti 2015

Lovsångsövning

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter det har jag övat på några låtar på Svedjeholmskyrkan.
2014
Dagbok: Idag har jag ätit god hotellfrukost och letat upp skolan och snackat med några på studentkåren. Förutom det så har jag kollat på en lägenhet. Det var en lägenhet som skulle delas på två personer. Den som skulle hyra ut lägenheten sa att jag var 1 av 50 sökande, men jag var den 3:e som frågat om lägenheten. Dock fick jag inget napp på någon annan, men jag fick se lite mer av Jönköping även om jag såg lite dagen före också. Senare på dagen fick jag reda på att lägenheterna blivit uthyrda till de två som sökte före mig.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till genom att köra bilen hem till Norrland igen.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att det gick så bra att köra bil.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, gått en promenad, redigerat film, redigerat ljud, försökt hjälpa en person med en router (inställningarna gick bra, men splittern är nog trasig p.g.a. åska). Förutom det så har jag tränat och uppdaterat bloggar. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias att ta sig till och från jobbet. Jag har även hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att uppdatera bloggen och Jan genom att hjälpa honom med routern via telefon. 
Träning: Idag har jag gått en promenad, kört latsdrag och gjort armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att jag fått till ett ljudschema på ljudtekniker under New Wine. Nu återstår bara att se om alla kan de tider jag skrivit upp dem. Förra gången gick det inte och jag har gjort en del ändringar nu, så jag hoppas verkligen att det går nu. 






2012: Idag har jag monterat in en sak för att undvika brumljud från projektordatorn när filmer mm ska visas upp. Jag har även felsökt internet, så nu har vi internet på projektordatorn och datorn vid mixerbordet. Det var något fel på kabeln så vi har nu fixat en ny. Efter det så städade jag i ljudrummet och plockade fram lite utrustning till New Wine konferrensen som ska vara från torsdag-söndag. När jag var klar med det så åkte jag till Sidensjö och hälsade på hos Sara och Eric. Jag fikade och snackade lite med dem och åkte sedan till mor och far och där så lyssnade jag och min far på min bil och jag beställde en ny dator. Efter det så åkte jag hem till min lägenhet och sov.
2011: Idag var Sverigeresans ungdomar på besök i Örnsköldsvik. De var på torget och sedan nere vid hamnen. Förutom att se den så har jag hjälpt syrran genom att ge henne bröllopsfilmerna på USB och DVD. Jag köpte även några saker som jag ska använda hemma hos Mats, men förutom det så plockade jag bort utrustning som Sverigeresan hade använt nere vid hamnen. Jag har även träffat de som kom på besök från Norge. Min bror som var på besök följde med och lyssnade på de från Sverigeresan. Jag kommer även ihåg att jag målade med Magnus.
2010: Idag har jag diskat, uppdaterat bloggen, träffat brorsan med familj, köpt bromsbackar till bilen, bytt en lampa på bilen, solat, badat, spelat volleyboll, spelat ligretto och lärt Johanna att spela lite gitarr. Jag delar även 4 bilder på hur mitt öga såg ut.
2009: Idag har jag installerat operativsystemet på ljuddatorn som används på Svedjeholmskyrkan. Jag har även tvättat kläder och köpt olja och oljefilter. Förutom det så har jag jobbat på Mio, tvättat bilen, städat bilen, bytt olja och oljefilter. 

Inga kommentarer: