05 juni 2015

Promenad

2015
Dagbok: Idag har jag tvättat kläder, städat lite i lägenheten, fört över film till datorn, putsat fönster & gått en promenad. 

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och ätit mat inne i Björnstugan. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina arbetskamrater att ta sig till och från jobbet. 
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att vi fick äta så god mat i Björnstugan. 
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, lagat mat, joggat runt Höglandsjön, räknat ut min övertid, tränat och uppdaterat bloggen. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt kunderna att lättare hitta mattor och priser på mattor. Vi har fått några nya mattor som du gärna får åka in och kolla på. Jag hjälpte även till med att fixa 30%-lappar till speglar som sedan märktes upp.
Träning: Idag har jag joggat, kört squats och gjort några situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att det var så härligt väder när jag joggade. Jag är även tacksam för att Christoffer hjälpte mig att ta hand om varorna.


2012: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio, finslipat sången och börjat skriva in den på datorn för att kunna skicka ut den till de andra som ska spela den med mig. Förutom det så har jag gått en promenad och lyssnat på skivan "Tid med Gud". Jag har även skaffat twitter idag.
2011: Idag har jag jobbat på Mio, kommit på två nya melodislingor, cyklat med Sara och Eric. Förutom det så spelade jag och sjöng med Sara.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, spelat innebandy, scannat in bilder som ska användas till ett bröllopshäfte.

Inga kommentarer: