26 december 2014

Jul med brorsan och syrran

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så har jag firat julen i Sidensjö med min bror Dan med familj. Även med min syster Sara. Kul att få träffa alla som åkte i deras bil. Idag blev det både mat, pingis och hockey.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Dan att starta sin bil genom att koppla startkablar mellan min bil och bilen som skulle startas. Jag har även hjälpt min far att koppla in en dator till tv:n så han kan se på hockey.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa Dan med familj.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, tvättat kläder och kopplat in vattenkylaren i datorn.
Hjälp: Idag lät jag en kund gå före mig i kassan. Jag har även hjälpt kunderna på Mio.
Träning: Idag har jag kört situps och latsdrag.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag tillslut fick igång datorn med vattenkylaren. Den ville inte starta först, men det var troligen någon inställning som orsakade problemet. Jag ska försöka ta reda på det en annan dag, men nu har jag fått den att starta, så jag felsöker en annan dag.








2012: Idag har jag jobbat på Mio, varit på hockeymatchen på Fjällräven Center, träffat de som kom med flyg från Norge, träffat de som besöker Sara och Eric mm. Jag spelade bl.a. ett spel med de från Norge.
2011: Idag har jag jobbat på Mio och det var strömavbrott. Vi placerade därför ut värmeljus i hela butiken och många kunder gick runt med ljus i butiken. Lite mysigt och inte speciellt vanligt. Efter jobbet så åkte jag till Sidensjö och spelade spelet "mästarnas mästare". Jag såg sedan på Peter Forsberg på tv, mm.
2010: Idag har jag spelat gitarr, ligretto, sett på hockeymatch, träffat Dan och Åsa som bjöd på fika efter hockeyn. Efter det så lekte jag med Noah, åkte till Sidensjö och lekte lite med de som var där och sedan var det bara att sova.
2009: Idag har jag varit på stan och shoppat. Jag köpte mig ett par längdskidor, stavar och pjäxor. Tack vare mina blodgivarcheckar och presentkort så blev det billigare. Jag tvättade sedan bilen, åt mat med Sara och Eric, hämtade biobiljetten och kollade på Alvin och gänget 2. När vi hade sett den filmen så åkte vi till min lägenhet och såg filmen The holiday.

Inga kommentarer: