25 december 2014

Firade julen med mina systrar och en av mina bröder


2014
Dagbok: Idag har jag varit på Elgiganten på mellandagsrea. Jag var inte ensam för det var kö till vitvarorna hos dem. När jag sedan åkte tillbaka till Sidensjö så fick jag träffa min bror Andreas med familj och syster Beatrice med familj. Vi åt mat och spelade spel tillsammans och de öppnade julklappar.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mor och far genom att förbereda mat.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa en av mina bröder och båda mina systrar. Kul även att träffa alla andra som åkte med i samma bilar.

2013
Dagbok: Idag har öppnat min vattenkylare till datorn och kollat på ett filmklipp hur den ska kopplas in, men klockan blev så mycket att jag beslutade mig för att åka till Sidensjö för att ge paket till Alfred, Eila och Lily. Jag fick även träffa Andreas & Lena.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till genom att leka med Alfred, Eila och Lily. Jag gav dem även julklappar. Jag har även skickat 3 bilder och hjälpt min mor och far genom att visa dem hur deras surfplatta fungerar.
Träning: Idag har jag kört situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa Andreas, Lena och deras barn.










2012: Idag har jag bl.a. träffat mina bröder och systrar i Sidensjö. De hade även med sig barnen som jag också fick träffa. Jag lekte med barnen, åt god mat, åkte snowboard bakom skotern, körde skoter och åkte längdskidor.
2011: Idag har jag bl.a. spelat gitarr i kyrkan, lagt ut budskapet på hemsidan, sett på galenskaparna, sett filmen Super8 mm.
2010: Idag har jag köat på Elgigantens rea för att köpa ett playstation 3. Jag har även varit hos Dan och Åsa. Förutom det så har jag träffat de som är på besök från Norge. De träffade jag i Sidensjö. Jag körde även skoter. Efter det så träffade jag Bea, Niclas, Andreas och Lena. På kvällen så spelade jag ligretto med barnen och även pingis. Därefter sov jag i Sidensjö.
2009: Idag har jag spelat med Sara. Jag spelade gitarr och sjöng. Förutom det så pysslade jag med Sara, skottade upp en backe att åka i, åkte i backen, lyssnade på en inspelning från Broskolan, bokade en biobiljett, spelade ett spel, såg på Stig-Helmer, såg på Shrek, spelade piano och gitarr.

Inga kommentarer: