03 december 2018

Jobb, innebandy och felsökning


Idag har jag jobbat och när jag var på jobbet försökte de få tag på mig för att få hjälp med ljudet, men min telefon var på ljudlös och jag var upptagen på jobbet, så jag forskade lite i problemet efter jobbet och det visade sig vara ett lås som de inte kunde koden till. Ett lås som förvarar ljudutrustning. Jag har satt dit ett nytt nyligen för att det gamla klipptes, men de hade även problem att ansluta sig till enheten som skickar ut ljudet. Du ska snart få höra mer om det, men före det vill jag informera om att jag spelade innebandy och efter den åkte jag till Nya Parken och kollade om jag kunde få igång den enhet som de hade problem med och det visade sig vara så att enheten behövde en omstart. När jag hade startat om den så kunde jag få kontakt med nätverket via surfplattan som används när man mixar.
Bilden här nedanför visar några enheter och den med flest kablar startades om.


Inga kommentarer: