14 november 2018

Kommande händelser, innebandy och backup


Idag har jag jobbat med Svedjeholmskyrkans nya hemsida före jag åkte på jobbet. Jag fixade bland annat en sida där man kan dela information och bilder inför kommande event. Jag lägger in en länk här för dig som känner dig nyfiken. Här har du länken. 
Efter det så åkte jag på jobbet och när jag hade slutat, så åkte jag och spelade innebandy med några kompisar. Efter det så åkte jag till Svedjeholmskyrkan för att ta mig in i den Ubuntu-server jag skapat för att kunna lägga till medlemssidan på den. Jag har redan fört över Broskolans och Svedjeholmskyrkans hemsida till den, men inte medlemssidan. Tanken är att kunna komma åt den gamla hemsidan när vi går över till den nya om någon kommer på något som saknas på den nya. Jag passade även på att ta en bild på enheten som vi eventuellt ska använda till de som behöver använda hörslinga.


Inga kommentarer: