07 november 2018

Canon, bilder, innebandy, snabbtvätt och Joomla


Idag har jag varit ledig och började då med att leta upp några bilder på datorn som min syster frågat efter och fick då samtidigt fler bilder samlade på samma plats. Jag tänkte sedan tvätta, men upptäckte att det var dåligt med tider, så det slutade med att jag körde en snabbtvätt mellan två tider som mina grannar bokat. Jag fick även svar på mitt mejl angående den nya hemsidan och svaret kom från en person som jobbar på kyrkan. Hon sa att det var bra åsikter, men bad att få återkomma när hon fått svar från fler personer. Senare under dagen fick jag svar om att en del behöver åtgärdas före vi övergår till den nya sidan och vi beslutade oss för att ändra datum till nästa fredag för att jag var osäker på en del saker som de vill ändra. Det jag uppfattat har jag fixat. Bland annat har jag bytt ut en av bilderna bland kontakterna.  Jag avslutade kvällen med att spela innebandy på Geneskolan. Jag laddade även hem några budskap som jag skickat till en dator för att lagra dem på en extern hårddisk som är kopplad till den och under tiden som den laddade ner dem gick jag och letade upp sängen. Tidigare idag försökte jag även att komma i kontakt med Canon för att få hjälp av dem med skrivaren. Jag har även uppdaterat Joomla.



Inga kommentarer: