06 november 2018

Kan du berätta lite om den nya hemsidan?

Idag har jag jobbat och idag hade vi morgonmöte. På lunchen skickade jag ut listan till de som är med och spelar innebandy, så de kan se hur de ligger till i listan. Direkt efter jobbet åkte jag till "Team Night" där jag fick berätta lite om den nya hemsidan för att de ska veta hur de kan läsa information som kommer delas med de som är medlemmar, men även för att de ska veta att vi kommer byta till en ny hemsida när vi beslutar oss för att övergå till den. Jag hade inte förberett något, så jag berättade lite kort och delade mer information i slutet när jag kunde visa några bilder för dem. Jag fick även höra några åsikter om den nya hemsidan som jag tog med mig och skickade ut till de andra som också jobbar med hemsidan för att höra vilka ändringar vi ska göra. Jag passade även på att flytta några ljudfiler från ljuddatorn till en dator där vi lagrar de inspelade budskapen på en extern hårddisk.


Inga kommentarer: