08 november 2018

Bilder och leveranser


Under natten skickades ett bekräftelsemejl på att jag lyckats ladda ner den zippade mappen med budskap till datorn där de ska lagras. När jag sedan vaknade så åkte jag till jobbet och idag fick jag vara med på leverans och efter jobbet informerade jag att det är en person som har problem att komma åt filer på kyrkans nas. Anledningen att jag gjorde det är att jag själv inte är administratör för den. Jag informerade även chefen att han glömt att ta med sig en fåtölj som han tänkt leverera efter jobbet. Jag själv åkte till en kund efter jobbet för att vi inte hade fått med oss alla artiklar till den kunden. Kunden hade fler ordrar, så när jag hade hittat rätt order, så tog jag med mig ett cd-ställ som skulle monteras in i en tv-bank.


Inga kommentarer: