31 oktober 2018

En till skanner som fungerar

Idag har jag skickat ut ett mejl där jag frågade om de hade möjlighet att testa skannern, men ingen gjorde det. Jag har även frågat om det finns möjlighet till tjänstledighet för att jag eventuellt tänkt studera till hösten.
Jag har även jobbat och efter jobbet tänkte jag spela innebandy på Geneskolan, men det gick inte att komma in där, så vi åkte istället till Svedjeholmskyrkan och spelade där.
När vi hade spelat klart så lånade jag en nyckel av en spelare för att kunna komma in i rummet där skannern förvarades för de hade inte testat den och första försöket misslyckades, så jag fick göra fler ändringar, men lyckades få den att fungera.
Förutom det så har jag även pratat med Thor-Leif angående hörselslingan och fått lite tips av honom.



Jag skickade även mejl med lite info om medlemssidan som kommer finnas på den nya hemsidan, men har även bytt kontaktbild på två personer som finns med på den nya hemsian som vi jobbar med.

Inga kommentarer: