07 januari 2018

Min dag & Dude Perfect

Klicka på läs mer för att se videoklippet och läsa om min dag...


Jag började dagen med sovmorgon och åkte sedan på jobbet.
På jobbet var jag mest i kassan med tanke på att det var många kunder där idag. När jag hade slutat så åkte jag hem och åt mat. 
Senare redigerade jag inspelningen från Svedjeholmskyrkan, men jag är osäker på om det är något som kommer att delas med tanke på att det inte var någon riktig predikan och att nivåerna var så olika. Jag försökte normalisera filen, men då blir det mycket brus där signalen var låg. Jag åkte sedan till Svedjeholmskyrkan för att lyssna på den andra inspelningen som gjorts, men där var signalen för hög. När jag ändå var där så passade jag på att jobba med brandväggen, men jag lyckades inte lösa det jag hade tänkt så jag gjorde en återställning till hur det var före jag började jobba med den.
Nu är det dags att sova så jag orkar jobba imorgon. 

Inga kommentarer: