03 maj 2018

Olåst och övertid

Före jag åkte på jobbet så besvarade jag
flera mejl och redigerade budskapet för att det sparats i fel format. Jag delade det även på hemsidan och fixade för radiosändningen som kommer att vara på söndag.



Förutom det så har jag jobbat idag och idag blev det övertid för imorgon är jag ledig och jag ville därför slutföra så mycket som möjligt, så jag har lättare för att koppla bort jobbet. Jag skulle egentligen jobba till 18, men blev sist av alla och det var nog tur att jag var kvar för alla släpvagnar hade handbromsen åtdragen, så jag lossade på dem och "garaget" var öppet och hjulen stod utanför, så jag stoppade in dem och låste dörren. Det var även öppet på lastbryggan så där stängde jag och låste.

Det hade även kommit gods som jag lagt in, men ej flyttat från platsen där vi tar emot godset, så jag flyttade på det och monterade även ihop en hylla som ska till fyndavdelningen.

Sista bilden visar två paket som vi fick för att en kund var så nöjd över en leverans som vi varit på tidigare.









Inga kommentarer: