02 maj 2018

Register, trådlösa mickar och svart tyg

Före jag åkte på jobbet, så
skickade jag ett mejl med information om vilka instrument som finns på Svedejholmskyrkan. Jag skickade mejlet till en av de som kommer att leda lovsången under den kommande konferensen. Efter det åkte jag på jobbet och där fick jag fixa ett register till alla inventeringspapper, men fick även stoppa in dem i pärmar.

När jag slutade på jobbet så ringer jag upp en person som sökt mig och anledningen till att han sökt mig var att de skulle använda trådlösa mickar till en musikal och han ville ha hjälp med att koppla in dem, så jag åkte till Svedjeholmskyrkan efter jobbet och hjälpte till att koppla in de 12 trådlösa mickar som de hyrt.

Dock kontrollerade vi först så att kontakterna var på rätt plats för de hade själv kopplat in den del, men jag ville underlätta jobbet för den som ska mixa på söndag så vi hjälptes åt att skapa en bra ordning för jag ville även underlätta för den som skulle använda sig av utrustningen.

När vi hade kopplat in utrustningen och testat den så visar det sig att de även tänkt hänga upp en backdrop eller svart tygstycke på bakväggen. Jag trodde först att det skulle gå snabbt att koppla in utrustningen, men det tog rätt så lång tid och klockan var mycket så det fanns inte kvar så mycket på dagen, så jag valde därför att hjälpa dem att hänga upp det, så jag hängde i kabelstegen när den vanliga stegen flyttades och hängde upp tyget med hjälp av buntband.

När det var klart så åkte jag och köpte mat som jag försökte stoppa i mig, men det var inte så lätt med tanke på att jag hade huvudvärk.

Efter det försöket, så gick jag och la mig i sängen.







Inga kommentarer: