05 maj 2018

Micklåda, universalfjärrkontroll och Betania

Idag har jag kollat på olika lådalternativ
och tillslut hittade jag en modell som jag tror kan fungera för att skydda mickarna lite bättre. När jag ändå var och handlade så passade jag på att köpa ett nytt torkarblad till min bakruta. Efter det så hämtade jag en DI-box från Svedjeholmskyrkan för att kunna använda den på Nya Parken imorgon. Jag åkte även en tur till min mor och far och där hjälpte jag min far att programmera en fjärrkontroll som han ska använda för att byta tv-kanaler. När jag fixat det så åkte jag till Betania där jag träffade en kompis för att ge förslag på utrustning som de kan köpa in dit. Klockan tickade på och när vi lämnade platsen så åkte jag hem till honom för att kolla på en dator som han har problem med. Tyvärr lyckades jag inte lösa problemet på plats, men jag gjorde ett försök och gav några tips på saker man kunde testa att byta ut.

När jag åkte iväg från honom var klockan mycket ,men jag åkte ändå till mina föräldrar och där jobbade jag med att skapa ett bra innehåll till en låda för att kunna förvara mickar i den och en låda slutförde jag, men efter det var klockan så mycket att jag åkte hem för att orka med att mixa under morgondagen.







Inga kommentarer: