12 mars 2018

Kvällsöppet och startkablar

Idag har jag jobbat och vi hade kvällsöppet
, så jag fick jobba längre idag. Vi fick mycket gods, så det blev fullt i stolsgången. Det gick inte att stoppa in stolarna i hyllorna utan vi fick ställa en hel del av dem direkt på golvet, men förhoppningsvis får vi snart ordning där igen.


När jag och Mario skulle åka på lunch, så var det stängt där vi tänkte äta mat, så vi fick åka och äta på ett annat ställe än vi tänkt från början.



Det var idag få anmälda till innebandyn, så trodde jag att de skulle ställa in den, men de spelade ändå. När jag hade jobbat färdigt åkte jag förbi för att se om de fortfarande spelade för att se om jag skulle kunna vara med och spela, men när jag kom hade de avslutat spelandet, så istället åkte jag iväg och åt mat med Mario efter en lång arbetsdag. Jag träffade då några musiker och sångare. De frågade då om jag visste vem som ska mixa på fredag och jag svarade då att jag var osäker för att jag inte fått svar från dem än, men bad att få återkomma senare, men lämnade ut numret till en ljudtekniker. Jag hade redan fått svar från en person att han jobbar under helgen och därför inte har någon möjlighet att mixa under helgen, så jag kollar därför med honom om han skulle kunna mixa på fredagen, men fick inget svar på mitt sms.

När jag sedan kom hem, så ringer Jonathan mig för att han inte kan starta sin bil, så jag åker dit och använder mina startkablar för att hjälpa honom att få igång bilen. Efter det åkte jag hem till lägenheten.

Inga kommentarer: