13 mars 2018

Felmärkt och problem med mixerbordet

Idag har jag jobbat och även idag blev det övertid
för att jag imorgon är ledig och jag kände att jag inte kunde lämna så mycket efter mig, så jag städade upp lite efter mig och packade bland annat in två artiklar som ska returneras till leverantören. Tidigare under dagen skickade jag en bild på en artikel som var märkt med två olika artikelnummer och det visade sig vara en produkt som nu blivit ersatt av en annan och underredet byter då namn, men man hade missat att klistra över en av etiketterna, så det fanns två olika nummer på den vilket jag informerade om för att det kan ställa till med problem när vi tar emot godset och när vi ska lasta ut det. Som tur var hade vi fått rätt artikel, men som du ser på bilden så har de endast klistrat över den gamla märkningen. Nog snackat om det.



Efter jobbet åkte jag till kyrkan för att testa mixerbordet som jag jobbat med, men tyvärr, så fick jag inte fram något ljud från det, så jag tog med mig det hem igen för att skruva mer i det, men under kvällen jobbade jag med Ubuntu Server.

Jag uppdaterade även Joomla då.







Inga kommentarer: