02 mars 2018

Innebandylistor, jobb, schema och Talang 2018

Idag har jag jobbat, men före jag åkte på jobbet så skickade jag ut
de uppdaterade innebandylistorna. Jag åkte sedan till jobbet och på lunchen bjöd jag arbetskompisen trots det personen sagt till mig före jag skulle vara ledig. Det är bättre att ge än att ge igen.

På lunchen pratade vi om vad som fungerar och vad som inte fungerar på lagret och hur den nya personalen/extrapersonalen fungerar på jobbet.

När vi sedan kommer tillbaka så jobbar vi vidare med att städa på lagret för att vi båda tycker att det är fel att det ska se rörigt ut när kunder ska hämta sina varor för det är det första och sista de ser av lagret och det är lika viktigt att det ser bra ut på lagret som att det ser bra ut i butiken tycker jag.

Efter jobbet åkte jag hem och kollade på Talang, uppdaterade bloggen, skapade ett schema till ljudtekniker och besvarade några mejl jag fått. Nu har jag äntligen kommit till rätt dag i bloggen och känner att det är dags att sova. Jag avslutar med ett videoklipp från Talang 2018.

Jag gillar både hennes röst och mixningen från dagens program, men delar även hennes förra framträdande så du även kan se det.




De här klippen är från Talang, men vill du höra mer av henne så har hon flera klipp som delats på YouTube, så passa på att lyssna även på dem för att höra hur duktig hon är på att sjunga.

Inga kommentarer: