23 mars 2018

Beställningar, prisuppgift, USB-kort & bio

Idag har jag varit "ledig" och har på min lediga dag
skickat in beställningar och kollat upp en prisuppgift angående en hemsida. Detta tog en del tid för att jag var tvungen att kolla upp vilken märkning det skulle vara på de olika beställningarna, men även för att jag fick bolla några funderingar angående prisuppgifter.

Förutom det så försökte jag även kolla vem som kan mixa den här helgen, men även i påsk. Jag fick en del svar. Senare fick jag huvudvärk. Förmodligen för att jag sovit för lite och ätit för lite, så jag beslutade mig för att stoppa i mig lite mat. Därefter åkte jag och köpte ett USB-kort som jag eventuellt ska använda till ljuddatorn för att se om det löser problemet vi haft när vi försökt spela in budskap på kyrkan. Ibland avbryts inspelningen utan att vi gör något speciellt och jag har ännu inte konstaterat om det är datorn, drivrutinen, inspelningsprogrammet, operativsystemet eller ljudkortet som orsakar problemet.

Efter det så åkte jag på bio med en kompis. Vi kollade på Tomb Raider. När jag sedan kom hem så aktiverade jag en termometer till, så nu har jag två som jag kan kontrollera med min telefon. En inne och en ute. Jag testade även en ny väckarklocka som jag köpt som börjar lysa när det är dags att vakna.



Här ser du lite som jag beställt.



Inga kommentarer: