10 februari 2018

Sovmorgon i det vackra vädret

Idag tog jag sovmorgon för jag har varit så trött
i flera dagar nu. Det kändes lite jobbigt med tanke på det fina vädret. Man borde ju ta tillvara på det vädret. Jag beslutade mig därför för att gå en promenad då jag var osäker på hur min eftermiddag skulle bli.





Jag åkte och köpte en present till min systers dotter som skulle firas idag, men tyvärr mådde hon inte så bra idag, så vi beslutade att ta det en annan dag istället.

Nya Parken?

Jag funderade sedan på om jag skulle behöva mixa ljudet på Nya Parken med tanke på att jag inte skrivit upp någon på schemat, men jag hade inte hört att de skulle behöva ljud där, så jag jobbade vidare med städandet i min dator och lite senare ringer en och frågar om jag hört något om ljudet och jag svarar då att jag inte fått någon information om det. Personen säger då att han ska göra ett försök själv, men ringer om han behöver hjälp. Lite senare kollar jag igenom ett investeringsunderlag för Nya Parken och pratar med en person angående detta.

Min bror, vän eller tidigare arbetskompis

Ja, han har många namn. Jag nämner inte hans namn, men det var kul att få prata med honom igen med tanke på att det var ett tag sedan vi snackade sist. När jag avslutade det samtalet hade jag fått ett sms från en person som är på besök i Örnsköldsvik och ville åka in med mig till Svedjeholmskyrkan imorgon.

Inga kommentarer: