12 februari 2018

Lånade ut bilen och spelade innebandy

Idag har jag jobbat, men på lunchen lånade jag ut min bil till en arbetskompis. Efter lunchen jobbade jag vidare med att försöka stuva undan godset som vi fick idag, men blev ej klar med tanke på att det är fullt på platserna där vi vanligtvis förvarar våra sängar. Lite plats finns kvar, så jag ska jobba vidare imorgon. 

Bilderna här nedanför visar platsen som vi försöker hålla tom för att få plats med gods när vi får lastbilar med varor, men det börjar nu att vara ont om plats, så det är nog bara att hoppas på att kunderna kommer och hämtar sina varor.



Innebandy

Efter jobbet åkte jag till Svedjeholmskyrkan och spelade innebandy. Idag var det 10 personer som spelade, så när jag kom hem så blev det en hel del att fylla i för att uppdatera listorna. Jag ska skicka ut listorna imorgon tänkte jag, men nu är det dags att sova. 

Inga kommentarer: