26 februari 2018

Jag skickar en traktor

Idag fick jag börja dagen med att skotta för att ta mig till jobbet. Detta för att de plogat på en av vägarna
jag kör på för att ta mig till jobbet, så när jag skulle köra ut från vår gemensamma parkering så fanns en hög snövall och jag började att skotta den och hade inte så mycket kvar när en lastbil åker förbi som är lastad med mycket snö och han ringer då till en person med en traktor och frågar om han kan åka förbi lita snabbt så jag kan få åka till jobbet. Jag tänker då att det kommer att ta tid, så jag fortsätter att skotta själv och misstänker att jag ska hinna åka iväg före någon traktor dyker upp, men det tog inte så lång tid före den kom och det är jag tacksam för. När han skottat bort det sista, så åker jag till jobbet, men blir försenad och gör därför mina straffarmhävningar. Jag jobbar sedan och efter jobbet spelar jag innebandy.

Inga kommentarer: