25 februari 2018

Mixning, luckbyten och leksaker

Idag har jag mixat ljudet på kyrkan och efter mötet jobbade vi med
att kolla upp vad som var felkopplat på en del mickar för att få ordning på det till nästa gång som de ska använda ljudet. Jag passade även på att fika idag och då fick jag möjlighet att prata med flera av mina vänner. Tyvärr blev det en försening på dagens radiosändning då jag glömt att lägga upp sändningstiden före vi skulle sända, men jag tror att jag lyckades starta sändningen i tid för att hela budskapet skulle gå ut i radio ändå. Efter det så åkte jag hem till mina föräldrar och där bytte jag lucka på en telefon och därefter på min egen telefon. Jag fick även träffa min syster, hennes man och deras barn. Förutom det så skrev jag ner några tankar angående ljudet och jobbet för att eventuellt dela det med de som behöver ta del av det, men beslutade mig inte för om jag skulle göra det eller ej.





Inga kommentarer: