25 januari 2018

Ljudutbildning

Idag har jag försökt reda ut några problem...


Jag hade idag tänkt ta hand om godset, men fick en fråga av en kollega angående en order som skulle levereras där inte alla delar fanns hemma. Jag ringde då leverantören och fick veta att flera ordern var makulerad. Jag tog då reda på varför och det visade sig vara en centralorder som någon valt att avbeställa. Det hade gjorts via telefon, men av någon anledning hade man missat att ta bort den ur systemet vilket orsakade en del problem för vi tvingades därför ta bort den beställningen och beställa den saknade delen på nytt, så jag jobbade med detta ett tag under dagen med tanke på att det fanns fler ordrar som skrivits på den centralordern. Jag har även jobbat med godset och flyttat några möbler i butiken.
Att bli klar med godset tog längre tid än jag tänkt mig och det beror till stor del på att jag hjälpt flera personer som frågat mig om hjälp under dagen. Här nedanför delar jag en bild på en kartong där de gjort en specialvariant. De har nämligen samlat olika artiklar i samma kartong, men valde då att ta bort numret för att man ska förstå att man behöver öppna för att se vad den innehåller.


När jag avslutade dagen, så åkte jag och handlade fika att bjuda på under en ljudsamling som vi skulle ha under kvällen.

Ljudutbildning

Jag berättade om hur ljudet är kopplat på Svedjeholmskyrkan, visade hur man startar upp det, berättade om vad kablar och utrustning heter, men berättade även hur man använder utrustningen. De som var på plats fick möjlighet att ställa frågor och vi fikade även tillsammans och snackade en hel del. Vi pratade nog om ljud i 3h, men hade utan problem kunnat prata vidare. 

Inga kommentarer: