26 januari 2018

Terminal & C5035

Idag har jag varit ledig, men fick trots det samtal från jobbet.
Jag försökte hjälpa dem genom att jobba lite via min datorn som jag har hemma, men jag kunde inte hjälpa dem så mycket, men jag gjorde lite annat när jag ändå var inloggad. Efter det så jobbade jag med Ubuntu Server och spelade in några klipp, men fick ta om dem flera gånger. Jag hade ändrat till flygplansläge när jag spelade in för att ingen skulle störa mig då. När jag sedan startade telefonen, så såg jag att jag hade missat några samtal, så jag ringde upp för att kolla om det var något viktigt. Efter det, så åkte jag och shoppade lite på stan och åkte sedan hem. När jag var i lägenheten, så ringer min kompis och frågar om jag är intresserad av att åka och äta tillsammans med honom, så jag gjorde det. När vi hade ätit klart så åkte vi till Svedjeholmskyrkan och jobbade. Vi fixade en terminal som de haft problem med och därefter fixade jag så de kan skanna in dokument och spara dem på en nas och tillslut hittade jag två lösningar. Jag får kolla med de som ska använda skrivaren/skannern när jag träffar dem.



Inga kommentarer: