14 januari 2018

Kyrksöndag

Open Doors...

Svedjeholmskyrkan

Idag har jag mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan. Efter gudstjänsten så redigerade jag budskapet. Jag snackade även med en ljudtekniker som berättade att han kommit in på en bibelskola.

Riggade ljudet

Lite senare åkte jag hem och stoppade i mig lite mat och därefter åkte jag till "Nya Parken" för att rigga upp ljudet och städa upp lite i kabelröran. Där fick jag hjälpa till att lösa några tekniska problem med projektorerna. Jag delar en bild från "Nya Parken" här nedanför. Open Doors var där på besök.

Sångaren som spelade och sjöng där visade ett videoklipp som hon sjöng till och eftersom det även finns på YouTube, så delar jag det här så du kan se det om du vill. Jag delar även ett till.




När det var slut så åkte jag och handlade lite frukost till morgondagen. När jag sedan kom hem till in lägenhet, så uppdaterade jag Svedjeholmskyrkans hemsida med information om den ekumeniska böneveckan och delat det senaste budskapet.

Nu är det dags att sova igen för imorgon ska jag åka till jobbet igen.

Inga kommentarer: