15 januari 2018

Blåsigt

Idag har jag jobbat och när jag kom till jobbet idag så...

visade det sig en av mina arbetskompisar som vanligtvis jobbar på måndagar var ledig idag. Det betyder att det var en annan som tog emot godset idag.

Saknat gods?

När jag kom hade de nästan markerat allt som kom från Mios centrallager, så det var inte så många artiklar jag behövde söka upp när det gäller Mio-godset, men däremot tog det ett tag att lägga undan artiklar och meddela kunder att varorna finns för avhämtning. Först trodde även vi att vi saknade 2 kolli från Mio, men vi hittade dem senare. Förutom det så har jag lagt in varor från andra leverantörer, lastat ut till kunder och hjälpt till att lasta några artiklar till lastbilen.

Kan jag hämta sängen?

En kund kom in före vi hade kontrollerat godset färdigt, så vi letade upp det som kunden skulle hämta, men blev tvungen att ringa leverantören för att de märkt upp artikeln fel, men förhoppningsvis var innehållet rätt ändå.

Innebandy

När jag hade slutat på jobbet så åkte jag och spelade innebandy.

Sängen väntar

Nu är det nog dags att sova, så man orkar kliva upp lite tidigare imorgon för att vara redo på att skotta om det skulle behövas. Det är så blåsigt så även om det inte snöar, så kanske man måste skotta. Jag försökte ta en bild på det, men det är svårt att få med på bild.




Inga kommentarer: