13 januari 2018

Besökte min syster

Idag har jag delat några videoklipp...

YouTube

Nu har jag delat några videoklipp på min YouTube-kanal "TEKNIK". Besök den gärna om du gillar teknik. 

Shopping

Senare under dagen så åkte jag och shoppade på stan. 

Grattis

Jag åkte senare till min syster och grattade familjen. De har nämligen fått ett barn till, så jag lämnade ett paket till honom, men även till systern i familjen. Jag var där och lekte, fikade och snackade. 





Jag fick även hålla i barnet före jag åkte vidare till Sidensjö för att kolla på hockey och testa en Wifi repeater, men den fungerade inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Mest troligt kommer jag lämna tillbaka den. 

Avslutningsvis så undrar jag om du vet om man får mata fåglar med vad man vill när man bor i lägenhet. Idag slängde grannen ut korv och makaroner utanför mitt vardagsrumsfönster. Jag delar en bild, så du inte tror att jag ljuger. Det är oftast skator som flyger omkring och äter det som slängs ut på backen. Det kanske inte syns så tydligt på bilden, men jag delar den ändå. 



Inga kommentarer: