11 mars 2017

Fotbollsbus


Fotbollsbus:
I den här drömmen är jag och några kompisar på en stor idrottsplats med omklädningsrum och stor fotbollsplan. För att komma till den stora fotbollsplanen behöver man först passera omklädningsrummen. Vi ser att det är möjligt att ta oss in och mina kompisar hinner precis in, men jag blir fångad av en vakt. Lite senare skäller personen ut oss. Det var nämligen en vakt som jobbade där som såg oss. 

I den här drömmen tror jag att budskapet är att vi ska tänka på vad vi gör i livet, så vi inte gör felaktiga val som kan uppstå via grupptryck. En märklig sak är dock att jag träffade personen i en butik dagen efter. Jag borde kanske pratat med honom, men jag var rädd för honom av någon anledning. Ändå såg jag bara personen och personen gjorde inget som kändes farligt på något sätt, men jag valde ändå bara att heja på personen.

Inga kommentarer: