14 juli 2016

Ulvön

Bad, tacos och sommarvågen

Jag blev upphämtad på morgonen och tanken var att vi skulle åka till Ulvön, men när vi stod i biljettkön och kom fram så visade det sig att det inte fanns tillräckligt många biljetter för att alla skulle kunna följa med så det fick bli en biltur till en annan badplats. 


Bilden nedanför blev inte helt lyckad med tanke på att Domino rörde sig så mycket, men den blev bra att använda för att fråga honom om han kunde räkna sina fingrar. 





Från att ha varit kanonväder på förmiddagen så blev det regn och åska på eftermiddagen. 



Som tur var så kunde de lösa även det så vi åkte till min storasyster Beatrice som bjöd oss på tacos. Vi hjälptes åt att hacka grönsakerna och det var riktigt gott!



När jag sedan kom hem så passade jag på att hämta ut ett paket som kommit. Jag har tidigare lånat ut min videokamera vid olika tillfällen och under det senaste tillfället så tappade de bort mickskyddet så nu har jag köpt ett nytt. När jag hade hämtat paketet så gick jag ner till hamnen och lyssnade på de som var med på sommarvågen. 





Inga kommentarer: