13 juli 2016

Minigolf

Mat, minigolf, Gullvik, kvällsmat & filmvisning

Idag blev det matlagning, men jag har även hunnit med en tur till Gullvik där jag fick sola och bada en stund, men sedan blev det sämre väder, men tillräckligt bra för att vi skulle kunna spela minigolf. 





Åsa som du ser på bilden nedanför var riktigt duktig på minigolf


Efter minigolfen så skjutsade jag några av barnen till Sidensjö, men först skulle vi åka runt och hämta några saker de saknade, så först åkte vi till min bror Andreas och hämtade något de glömt där på förmiddagen, därefter åkte vi till min bror Dan där hans dotter hämtade det hon behövde ha med sig till Sidensjö. När vi sedan kom fram till sidensjö så hjälpte jag till att duka fram på bordet när det var dags för kvällsfika och efter det så visade jag den oredigerade filmen från forsränningen för de som var på plats i Sidensjö, men jag lovade även tre syskonbarn att de skulle få se de redigerade videoklippen före alla andra, så när jag kom hem så skickade jag en länk till dem så de fick tillgång till videoklippen.

 


Inga kommentarer: