19 juli 2016

Datorn återlämnas på nytt!

Skoluppgift & datortest

Under den här dagen har jag jobbat vidare med skoluppgiften och under tiden gjort fler tester på datorn och låtit den vara aktiv utan att det dykt upp några problem. Jag bör kanske tillägga att datorn jag felsökte är en annan än den jag jobbar med när jag gör min skoluppgift. Nog om det. Som du ser så var jag glad över att den fungerade utan problem. 






På min skoluppgift skulle jag förklara hur olika eTjänster samexisterar och hur det kommer sig att man kan kalla dem för eTjänster. Jag kollade även vad som var bra och dåligt med de olika eTjänsterna. Ett fel jag hittade visas på bilden nedanför. Det var ett felmeddelande som jag kunde använda i min skoluppgift så det har inget med den andra datorn att göra. 


På kvällen beslutade jag mig därför för att åka och lämna datorn och även passa på att handla så jag handlade först och när jag sedan kommer till kyrkan för att lämna datorn så upptäcker jag att jag inte har någon nyckel, men jag ser en bil som står parkerad så jag knackar på dörren och får komma in och lämna datorn. Jag passade då även på att lämna inspelningsenheten på kyrkan och även hörlurarna som varit på Parken sedan barnlägret. Något vi saknat när vi mixat, men nu är de på sin rätta plats. När jag sedan skulle åka hem så såg jag en vacker måne även om bilden verkligen inte lyckas visa hur vackert det var. 




Inga kommentarer: