07 juni 2015

Sjöng och spelade på Svedjeholmskyrkan

2015
Dagbok: Idag har jag spelat gitarr på Svedjeholmskyrkan. Jag sjöng även när jag var med. Efter mötet så fikade jag med Peter. Efter det åkte jag och grattade Joel som tagit studenten. Efter det så åkte jag till Sidensjö.
Hjälp: Idag hjälpte jag Josef att klippa ihop budskapet som skulle sändas i radio.

2014
Dagbok: Idag har jag köpt presenter, städat, tvättat bilen, grattat Mats, kollat på bilar och de som skulle gå på balen, mm.
Hjälp: Idag har jag förhoppningsvis hjälpt Mats genom att ge honom en present. Jag har även hjälpt Kent genom att hämta ut en färgburk som han beställt. Jag ska lämna den på kyrkan imorgon.
Träning: Idag har jag gått en promenad och kört hantellyft.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa mina vänner hos Mats.
2013
Dagbok: Idag har jag fixat lite lappar och presenter till studenter. Efter det så cyklade jag och grattade några studenter, jag passade även på att köpa presenter till Eila och Lily. När jag kände mig nöjd så cyklade jag hem och lagade mat, redigerade film mm. Efter det så åkte jag på Utspark. Jag testade på att klättra på backarna och lyckades klara av 21 backar. På bilden ser du den som vann backtävlingen (27 på bilden, men hon klarade 29 och sedan lyckades vi inte skicka upp fler backar.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Andreas W med att skicka backar i backtävlingen.
Träning: Idag har jag kört squats, armhävningar och latsdrag.
Tacksam: Idag är jag tacksam för det fina vädret!







  


2012: Idag har jag jobbat på Mio och när jag kom hem så fixade jag omslag till filmen som jag redigerade klart igår. Jag passade även på att städa lite i datorn och kollade i några av mina pärmar. Jag tänker avsluta kvällen med en promenad och bänkpress.
2011: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio, jobbat med datorer och skickat ett filmklipp till Johanna.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, jobbat med häftet och spelat minigolf.
2009: Idag har jag mixat ljudet på Trons Sköld, bränt budskap på en skiva och lagt ut det på hemsidan. Förutom det så fick jag skjutsa hem två av pastorsbarnen, rösta, spela kubb, hjälpte min mor att välja en dator.

Inga kommentarer: