25 maj 2015

Nya däck

2015
Dagbok: Idag har jag köpt nya däck till bilen, jobbat på Mio och spelat innebandy. 
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort några armhävningar. 
Uppmuntran: Idag fick jag höra att jag hade skrivit en vacker sång. Det var en av de som lyssnade på sången som jag sjöng igår. 

2014
Dagbok: Idag har jag varit på gudstjänst och spelat gitarr, jag har även fikat, fixat så radiosändningen kom igång även om det tog en stund, men även röstat och grattat min mor. Jag fick även träffa Bea med familj. Förutom det så har jag sjungit och spelat med min syster. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att vara med i lovsångsteamet. Jag har även hjälpt till med att få igång radiosändningen.
Träning: Idag har jag gått en promenad med Sara och Eric.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att det gick så bra att spela och sjunga. Jag är även tacksam över hjälpen jag fick av Peter med att städa undan lite mer skräp från ljudrummet och hjälp att packa upp lite utrustning jag hade beställt. 

2013
Dagbok: Idag har jag cyklat med Peter, redigerat film, jobbat med kyrkans hemsida, mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Eveline med att klippa ihop en låt som ska användas till en dans i Albanien. Jag har även fixat skivor med den och en annan låt. Jag kopierade dem och fixade etiketter till dem. Efter det så skjutsade jag hem henne. Jag har även hjälpt till med maten i Sidensjö genom att dela med mig av kött som jag grillade.
Träning: Idag har jag cyklat med Peter.


2012: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så åkte jag på 3G-mötet och hjälpte till att rigga ner när mötet var slut. Det var ett riktigt bra möte tycker jag. Bra predikan med Cirkus Mie. Länk till hennes hemsida
2011: Idag har jag jobbat på Mio, skruvat i min iphone och försökt hjälpa brorsan med routern som han försökt koppla till sitt nya modem. Dock kändes det som det var något fel på den eller någon inställning i den.
2010: Idag har jag tvättat, städat, läst i en bok, varit på cellgruppssamling och redigerat klart konfirmationsfilmen.
2009: Idag har jag jobbat på Mio, hjälpt chefen att fixa en mall för semesterchemat, fått besök av min storasyster med hennes dotter. Efter det så redigerade jag lite från Örn-expo och snart ska jag skicka alla filer till Daniel.

Inga kommentarer: